Časté dotazy

Připravila jsem pro vás odpovědi na vaše nejčastější otázky. Pokud vás zajímá téma, které tady není, ráda se to dozvím.

01

JAK BUDE PROBÍHAT NAŠE SPOLUPRÁCE?

Jakmile obdržím vaši poptávku, ozvu se vám a potvrdím termín pro naše úvodní setkání nebo navrhnu náhradní termín. Pošlu vám přibližný časový odhad, kdy se budu moci vaší zakázce věnovat a nastíním základní rámec jednotlivých fází projektu.

Na úvodní schůzce probereme podrobně vaše podnikání a vaše potřeby. Před samotnou schůzkou vám zašlu krátký dotazník, který můžete vyplnit sami, případně vám s jeho vyplněním pomůžu. Je nutné abych si udělala přesnou představu o tom, kam vaše podnikání směřuje a s čím vám já můžu pomoci. Probereme informace, které se týkají marketingové strategie prodeje, vaši cílovou skupinu.

Podívám se na materiály a dokumenty, jaké používáte v současnosti, váš web, sociální sítě. Udělám si přehled o tom, jaký grafický design se vám líbí a jak je vhodný pro vaše záměry. Před zahájením spolupráce mi řeknete, čemu bych se měla v grafice vyvarovat, co se vám nelíbí.

Pokud jste si pro svou zakázku nevybrali z balíčků u kterých je cena uvedena na webu, pošlu vám odhad ceny – předběžnou cenovou kalkulaci na celou zakázku.

02

KOLIK MĚ TO BUDE STÁT?

Potřeby a cíle každého projektu jsou jiné. Než se dohodneme na ceně, potřebuji vás lépe poznat. Jaké jsou vaše obchodní cíle, co ode mě očekáváte? Na základě svých zkušeností se pak rozhodnu, která z mých služeb je pro vaše podnikání ta nejvhodnější, případně jestli bude potřeba přizvat ke spolupráci kolegy z jiné profese.

Na začátku potřebuji vědět přesnější zadání zakázky. Pokud s tím nemáte zkušenosti, je pochopitelné, že vám to může dělat problém. Ráda vám s tím pomohu. Společně zjistíme, jaké grafické práce budou pro dosažení vašich plánů potřeba.

V případě balíčků grafických služeb, které mám uvedeny na webu, se konečná cena vaší zakázky může lišit, pokud se tak domluvíme.

03

MŮŽU PLATIT ZAKÁZKU PRŮBĚŽNĚ PO ČÁSTECH?

U každého nového zákazníka si účtuji určité procento z celkové částky jako nevratnou zálohu.
Další platby můžeme rozdělit. Je také mým zájmem, aby jste se cítili během naší spolupráce komfortně a nebyli ve stresu. Při dlouhodobé spolupráci vždy fakturuji pouze práce, které jsem ten daný měsíc udělala.

V případě většího projektu můžeme dohodnout konečnou částku – „strop“ který musí zůstat zachován aby zakázka byla zdárně dokončena. Proto svým zákazníkům nabízím zasílání průběžných informací o tom, kolik práce a za jakou cenu jsem udělala a jaké další kroky budou následovat.

04

JAK DLOUHO BUDOU PRÁCE PROBÍHAT?

Termíny pro zakázky jsou hodně individuální. Záleží také na vás, jak rychle jste připraveni dávat zpětnou vazbu a zasílat potřebné podklady pro mou práci.

Pokud je to v mých možnostech snažím se vyjít klientovi vstříc. Ve vašem i v mém zájmu je, abych odvedla vždy tu nejlepší práci. Proto je vhodné rezervovat si termín pro větší zakázku s dostatečným předstihem 1–2 měsíce předem.

05

CENÍK, HODINOVÁ SAZBA

Ceník za grafické práce stanovuji individuálně, podle finančních možností zákazníka. Každá zakázka je jinak náročná a jinak časově proveditelná. I v případě balíčků služeb, které mám v nabídce, se skutečná cena bude lišit podle požadavků zákazníka. Moje základní hodinová sazba na grafické práce se pohybuje v rozmezí od 800 Kč až po 1 800 Kč.
V každém případě mě nejprve poptejte se svou zakázkou. Ráda vám na vše odpovím. Pak se můžete rozhodnout jestli je pro vás spolupráce se mnou možná a výhodná.

06

KDYŽ SI OBJEDNÁM JEDNOTNÝ VIZUÁLNÍ STYL (BRAND DESIGN), CO TO ZNAMENÁ?

Během svého podnikání si firemní vizuální styl vytváříte, ať už si to uvědomujete, nebo ne. Každý výstup, který se dostane do zorného pole vašich zákazníků – to je tvář vaší značky. Jak rychle si vás zákazníci spojí s profesionálním vizuálním stylem a budou vás brát jako důvěryhodnou značku záleží jen na vás.

Zkuste si dát všechny vaše materiály vedle sebe na stůl. Ty, které používáte v elektronické podobě si vytiskněte. Jak na vás působí? Mají jednotnou barevnost? Mají sladěná písma? Jaký je jejich obsah? Vidí váš zákazník informace, které hledá rychle? Jsou přehledné a strukturované?

Grafický designér je odborník, který se problematikou vizuální identity zabývá dlouhodobě a ze své praxe je schopen posoudit všechna možná kritéria a rizika. Využívá zavedené postupy, které vedou k tomu, aby logo, a celá vizuální identita odpovídala profesionálním standardům a naplnila cíle vašeho podnikání.

Celý proces tvorby vizuální identity, je pro klienty velmi obohacující. Dostanete pro své podnikání profesionální zpětnou vazbu. Probereme všechny souvislosti, které jsou pro vaše podnikání důležité a nad kterými jste možná ještě nepřemýšleli.

Kdo je Jakuba

Jmenuji se Dáša Nastulczyková. Zkušenosti, které jsem nasbírala během života využívám při své práci pro ženy, podnikatelky. Proto jsem založila značku Jakuba Design.

Ráda vás provedu světem grafického designu a připravím vizuální identitu, která vaší značce zvýší hodnotu.

Pracovala jsem v tiskárně i DTP studiu. Umím vytvořit brožuru, katalog. Navrhnout a zpracovat  knihu, časopis. V reklamním studiu jsem se naučila klást klientovi důležité otázky, které vedou k vytvoření přesného zadání. Jen tak vznikne vizuální identita dobře použitelná v praxi. Dobrý grafický design musí mít především kvalitní obsah.

Chci mít silnou značku